Uslovi kupovine

Telefon za reklamacije: 065/657-44-44

E-mail za reklamacije: reklamacije@expreskupovina.rs

Politika reklamacije

Sajt: expreskupovina.rs maksimalno poštuje prava svojih kupaca i zbog toga smo rešili da postupak
reklamacije maksimalno pojednostavimo.

VAŽNA NAPOMENA, svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu
neispravnost nekog proizvoda kupac je OBAVEZAN da prijavi u roku od 24h OD PRIJEMA ROBE.
Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se
potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.

Neispravna roba

Ukoliko je proizvod u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu. Ukoliko ne možete da se
snađete slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju.
Naravno kako biste ostvarili pravo na reklamaciju molimo da čuvate račun i originalno pakovanje
proizvoda.

Oštećenja u transportu

Veoma je bitno da sva oštećenja u transportu, koja su vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah
prijavite kuriru koji Vam isporučuje robu. Svako oštećenje prilikom transporta, nedostajanje delova i
eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je OBAVEZAN da prijavi u roku od 24h OD
PRIJEMA ROBE. Ako ste u mogućnosti pošaljite nam fotografije oštećenja proizvoda koji ste naručili
na sajtu expreskupovina.rs.

Ukoliko Vam deluje da je proizvod oštećen ili nedostaju delovi odbijte prijem pošiljke i odmah nas
obavestite o tome. Pošiljka će nam biti vraćena, a mi ćemo Vam objasniti i pokrenuti postupak kako
biste dobili ispravan i neoštećen proizvod.

Zamena ili vraćanje proizvoda

Ukoliko niste zadovolnji proizvodom, a ne radi se o neispravnosti, oštećenju ili bilo kom problemu
koji je vezan za taj proizvod, možete ga zameniti ili vratiti nama. Zamena prozvoda može biti u istoj,
manjoj ili većoj vrednosti, sa doplatom ili povraćajem novca u zavisnosti za koju se opciju opredelite.
Vraćanjem proizvoda a bez zamene za neki drugi, dobijate svoj uložen novac na isti onaj način koji
ste Vi platili, gotovina, ček ili na račun sa koga ste platili platnom odnosno kreditnom karticom.
Proizvod koji menjate ili vraćate OBAVEZNO mora biti neoštećen, da nije korišten i U
ORIGINALNOJ AMBALAŽI uz Vaše troškove dostave odnosno poštarine.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva zameniti
ili popraviti proizvod ili vratiti uložen novac.